X

Acest website foloseste cookie-uri. Continuand navigarea sunteti implicit de acord cu folosirea cookie-urilor conform OUG 13/24.04.2012. Detalii!

Conadi

Management De Proiect

Servicii imobiliare integrate

SERVICII DE MANAGEMENT DE PROIECT

Prin intermediul diviziei de Management de proiect, CONADI gestioneaza intregul proces de constructie, din faza de pre-design si pana la cea de finalizare a proiectului. 

Pe scurt, serviciile pot fi subdivizate dupa cum urmeaza:

MANAGEMENT DE PROIECT

Proiectele de constructii complexe presupun activitati care necesita lucrul in echipa. Construirea unei echipe eficiente este cruciala pentru succesul proiectului.

Expertii nostri au abilitatea dovedita si expertiza necesara pentru a gestiona proiecte complexe. Identificam problemele si rezolvam conflictele inainte ca acestea sa devina stringente folosind proceduri standardizate si procese care ofera in mod constant rezultate excelente. Ne asiguram ca proiectele clientilor nostri sunt livrate in conditii de siguranta, la timp, in bugetul stabilit si in conformitate cu documentatia de proiect.

Reprezentam beneficiarii in toate fazele dezvoltarii: in cea de planificare, de proiectare si cea a constructiei efective.

REPREZENTARE BENEFICIAR

Ca reprezentanti ai beneficiarului proiectului, abordarea noastra include optimizarea costurilor cu proiectarea si constructia, a ti mpului de livrare si a costurilor de intretinere si operare, maximizand astfel valoarea proiectului printr-o comunicare eficienta pe toata durata proceselor de dezvoltare.

Reprezentam interesele proprietarului si suntem legatura dintre broker, echipa de design, proprietarul terenului, contractori etc.

Serviciile noastre sunt furnizate pentru:

Acestea sunt principalele functii pe care le exercitam in mod obisnuit in calitate de reprezentanti ai beneficiarului. Cu siguranta mai exista si alte functiuni ce pot fi indeplinite ca reprezentanti ai beneficiarului, in functie de experienta proprietarului, de marimea si complexitatea proiectului etc.

MANAGEMENT DE COST SI PLANIFICARE

Serviciile noastre acopera managementul costurilor si planificarea activitatilor aferente proiectelor dintr-o gama larga de industrii. Oferim beneficiarilor feedback si informare permanenta, astfel incat sa asiguram executia cu success a proiectului.

Managementul organizarii lucrarilor presupune dezvoltarea si mentinerea unei planificari stricte pentru toate fazele proiectului. De fapt, planificarea incepe inainte de inceperea constructiei, ideal in faza in care se stabilesc detaliile de proiectare, in care se fac licitatiile pentru alegerea contractorilor etc.

Planificare include subplanuri aferente: al obiectivelor, al proiectarii, al constructiei, al revizuirii planurilor de activitate ale contractorilor, al stabilirii termenelor si planului de evaluare a corectiilor finale, optimizand astfel intregul proces de planificare.

Folosind Metoda “Drumului Critic”, realizam si actualizam in permanenta planul general care sumarizeaza stadiul tuturor activitatilor pentru fiecare faza de executie a proiectelor foarte complexe.

Procesele noastre aferente managementului costurilor monitorizeaza activ costurile in toate etapele proiectului, oferind participantilor la proiect o imagine financiara clara, in orice moment, care sa permita luarea unor decizii eficiente.

In plus, integrarea datelor aferente planificarii si costurilor identifica potentialele interferente cu impact asupra bugetelor de final, de multe ori inainte ca indicatorii de baza ai proiectului/programului sa fie afectati.

CONSULTANTA PENTRU PREDAREA PROIECTULUI

Alegerea corecta a metodei de livrare a proiectului este un pas important spre asigurarea rezultatelor de succes. Desi exista avantaje si dezavantaje pentru fiecare metoda, in functie de restrictiile programului, bugetele si complexitatea proiectului, specialistii nostri se asigura ca fiecare metoda este analizata cu atentie atunci cand se dezvolta si se implementeaza o strategie in ansamblul ei. Avem o experienta vasta in gestionarea metodelor de livrare a proiectului, inclusiv in ceea ce priveste “Construction Management at Risk”, “Construction Management for Free”, “Design-Build”, sumele forfetare, design-bid-build, costuri rambursabile etc.

MODELE DE CONTRACT

CONADI a dezvoltat in timp o varietate de modele de contract, dintre care  amintim: contract pentru servicii de proiectare,  design-build, “Fixed-price construction”, “Job order contract”, management al  constructiei si management de risc.

MONITORIZAREA PROIECTULUI SI AUDIT

Specialistii CONADI verifica:

Conadi Logo

Aboneaza-te

la newsletter-ul CONADI

Multumim pentru abonarea la
newsletter-ul CONADI


Pentru o mai buna comunicare, va rugam sa completati numele si numarul de telefon.




Ultimele Stiri



toate stirile

Intra in contact cu noi!


The Grand Offices
JW Mariott, etaj 6
Calea 13 Septembrie nr. 90
sector 5, Bucuresti


Telefon: +40 21 310 45 15
Fax: +40 20 310 18 67
E-mail: office@conadi.ro


CONADI in social media

logo facebook   logo linkedin   logo googleplus